overkligt

vill bara att alla där hemma skall veta att jag mår bra, jag lever och har ynka blåmärken och skrapsår. Är väl fortfarande i lite shock, har kanske inte helt insett vad som har hänt. Att jag för cirka ett dygn sedan var m i en bilolycka på väg hem från Kongsberg;
Vi har haft en grym dag i kongsberg och är på väg hem från vår roadtrip, klockan var cirka halv tio när vi kör ner för bergen hem till geilo. Bilen tappar helt fäste i en höger sväng och vi kör rakt fram mot branten på fyra meter. Det tar såpass lång tid eftersom vi körde väldigt försiktigt så jag hinner tänka; shit. Hinner ta armarna som skydd över mitt huvud och sen voltar vi ner för branten och landar på bilens tak. Den paniken som bryter ut är obeskrvlig. Tar oss ut genom ett krossat fönster efter att ha varit instängda i bakstätet. Tar bara en kort stund tills en barnfamilj stannar vi vägen och efter det kommer det fler bilar som tar hand om fyra shockade, frysna unga människor som bara skulle hem från en skön shoppningdag. 
Detta är helt obeskrvligt och bilder säger mer är tusen ord:








jag tycker om er, ni vet vilka ni är! tack för att jag har er
eran erica

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla lilla Erica!

Vilka biler, att ni kom undan så bra som ni gjorde är helt obeskrivligt!

Du finns i mina tankar <3

Älskar dig

2010-11-20 @ 13:50:41
Postat av: Izabella

Erica! Åh! Vad nervös jag blev när jag läste detta! Ni måste haft en skyddsängel med er, tack för att ni kom hela hem.Ja annars vet jag inte vad!



Älskar dig Erica!

2010-11-20 @ 20:13:53
URL: http://izabellaiparis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! Oj då det måste varit hemskt, men tur att ni klarade er från värre skador.

Jag hoppas du har det bra där uppe, vi saknar dig men vi ses väl snart.

Pussar och kramar från Angelica

2010-11-22 @ 12:26:10
Postat av: alexandra

men shit! :O tack och lov att ni klarade er utan allvarligare skador! ta hand om dig nu, tänker på dig <3

2010-11-22 @ 23:29:06
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: Avva

Vilken tur att allting gick bra. Tänker på dej<3 kram

2010-11-23 @ 12:40:00
Postat av: lovisa

gud vad hemskt!

2010-11-23 @ 14:31:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så lycklig över att ni är okej! <3 tänker på dig!

2010-11-24 @ 00:44:46
Postat av: Lisa Johansson

Herredgud va hemskt! Tanker pa dig Erica. Tack och lov att du mar bra <3

2010-11-26 @ 03:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0