gluten

Har kommit hem efter att ha dukat till lunch och bankettmiddag för 120pers, tog cirkus sju timmar. wey! Gick och handlade på vägen hem och då fick vi, jag och hanna idén efter att ha diskuterat lite under dagen om min ömma, illamående och stora mage att jag kanske inte tål gluten.. Så blev en korg utan bröd, flingor eller knäckebröd. Skall prova att äta så lite produkter m gluten i som möjligt under några veckor och se om det blir bättre. Förhoppningsvis är det något annat men man vet inte innan man har provat. sitter vid bellas dator för vårt underbara internet verkar bara fungera på hennes data ikväll.. jag blir så trött, skaffa oss ett riktigt internet nu! tack. Men borde gå in på rummet snart och ladda för en tidig morgon m längdskidor! blir jag, hanna, emma och sara som skall ut i spåren. Får hoppas att det går bättre än förra gången, tekniken kanske sitter lite bättre och att jag slipper sträcka ljumsken denna gången. Har varit ute i backarna också, vet inte om jag har skrivit det innan men värt att nämnas igen! Var och åkte i fredags - is. Men i går - nice. men tyvärr bara en backe öppen. Blir troligen några åk till i veckan innan dom öppnar alla backar i helgen :] längtar! men nu går jag till sängen, hejochgodnatt erica

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Erica! Gluten! det får vi inte tro.Hoppas du har det bra för övrigt och får åkt lite skidor åxå.

Har ni kommit igång med jobb o allt nu eller var det en enda sittning?Här hemma allt som vanligt med jobb o skola,ha de grejt o på jensyn takk for nå.

kraamer frå: pappa din.

2010-11-17 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0