för västkustens tjejer är det bästa som finns

Har nu efter en åtta timmars tågresa kommit hem till västkusten, äntligen! Gud vad skönt att träffa alla igen, familjen, pojkvän, gunnar, camilla och ikväll har jag dejt m min underbara vän lovisa. Förhoppningsvis blir det middag på grappa elr stadt efter att hon har kommit hem från textilavdelningen i Ullared :] där brukar hon nämligen hänga nu för tiden har jag hört!
Igår spenderades dagen m kim på stan. Fick även kollat upp mitt blodtryck som har krånglat lite när jag har varit uppe. Men jag mådde tydligen bra och allt var normalt, som vanligt?!
Lite senare åkte vi in till mamma och klippte en hel del, blev en page. Liknande Beckhams :] supernöjd!! tack mamma.
På kvällen var det glögg och pepparkakor, julklappsutdelning och maiddag hemma hos carlssons. Fick en plattång (välbehövlig nu m ny frisyr) och även ett bidrag till mina längdskidor som jag kommer köpa på måndag. Har ju nämligen gått med på att köra tjejvasan m hanna och maria i februari.. kommer bli grymt!
Idag blir det in till stan för att köpa ett par legging, eftersom jag glömde alla mina fyra uppe i Geilo.. bra där. Sen ikväll blir det som sagt mat o utgång m lovisa, träffar förhoppningsvis någon snäll själ ute på cheers också :]

hej så länge
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0