sverige imorgon

Har haft en bra dag på jobbet m dukning och trevliga gäster :] kom hem och åt upp allt julgodis som fanns kvar i skålarna sedan igår, bra erica! ont i magen och helt uppsvälld skall jag nu börja packa och göra mig iordning för att resa hem imorgon. Ofattbart att jag är hemma om ett dygn!
Hade lite beslutsångest över vilka kläder som får följa med hem men Hanna fick mig att bestämma mig för vilka klänningar det blir 23e och julafton :] vill inte ha med för mycket hem, måste ha plats m saker upp igen! Blir iosf en extra väska ändå m alla julklappar som skall m till de nära och kära där hemma!
Men nu blir det till att packa, duscha och somna så tidigt som möjligt för jag skall upp till frukostpasset imorgon klockan sju! Men min sommarfavorit Dancing in the moonlight hjälper mig att hålla uppe humöret

god jul
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0