snö snö snö

Har inte kunnat skriva på nån dag, vet inte vad som hände m blogg.se igår men gick iaf inte att logga in på min blogg.
Blev iaf en mysig och efterlängtad catch up m nils, satt och tittade på bilfer och fick höra en del historier som hade hänt under resans gång.
Igår blev det skidor i -20. Vi har ingen termometer här på hestsentret och både jag och maria kände inte att det var så kyligt men väl ute i backen bet det skönt i kinderna. Blev sex åk och sen satt tre förfrysna själar sig i bilen igen. Åkte till gula huset och smakade av deras rester från julmaten. Vi firar julafton lite olika här uppe; gula huset i torsdags, vi på hestesentret imorgon och ni normala människor den 24e.. det blir vad man gör det till, har ingen tid att fira den 24e för på är alla på jobb. Så imrgon laddar vi m julmat och julklappsleken! Får bli lite julstädning nu också. Alltid en överraskning hur det ser ut i köket och vardagsrummet när man kommer upp på morgonen.. idag blev det frukost på sängen, orkade inte sitta i kaoset.
Ikväll blir det jobb men innan det blir det till att pulsa genom all snö bort till Highland för att se semifinalen i handbollen m gula huset :] började snöa igår kväll och har inte slutat så ligger det kanske 30cm nysnö och kommer bara mer och mer, det gillar vi! blev dock ingen skidåkning pga av det. men men, har en hel säsong på mig..
Skulle slagit in julklappar nu men har varken tejp eller inslagningssnöre, får bli julstädning och packning istället. För på tisdag åker jag hem :] guld!
god jul
erica

hittade lite bilder från när jag precis hade klippt mig, börjar bli långt nu. Mitt hår växer sjukt snabbt här så får kanske bli ett besök på clipzet när jag är hemma. men här är iaf bilderna för er som inte har träffat mig på senaste:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0