dan före dan, före dan, före dan, före dan, före dan

Har precis gått upp ur sängen, vet inte vad det är med mig här uppe men kan sova hur mkt som helst och ändå vakna och vara trött. Men nu är jag uppe iaf, julsånger på spotify och snart frukost. Får bli en blandning av champinjoner, bröd, ost, paprika, sylt och smör.. borde äta upp mitt kylskåp nu innan jag åker så jag inte kommer tillbaka till en illaluktande hylla..
Ikväll är det dags för hestesentrets julafton. Skall iväg och köpa ägg m tillbehör senare. Kommer bli en lyckad kväll m julbord och julklappsleken som senare går vidare i Sverige-Danmark tema på OffPist! laddad.
Men nu, frukost!
erica

en trött erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0